Post by Huurre on Mar 14, 2008 20:47:15 GMT 2
Talli on hyvin laaja alue, joka sisältää lukuisia isoja rakennuksia lohikäärmeille sekä pieniä mökkejä hoitajille. Myös muita rakennuksia on, mm. jättimäinen päärakennus, iso ruokavarasto, hautomo, sairastupa ja kenttä. Lohikäärmeille on ruokavaraston lisäksi varattu myös iso aitaus, joka on täynnä nautoja. Sieltä ne voivat pyydystää itselleen. Jotkut lohikäärmeet haluavat olla luonnonmukaisempia ja pyydystävät itse ruokansa metsästä ja asuvat sekä oleskelevat metsässä. Myös täysin villejä lohikäärmeitä on metsässä, ja näitä tulisi varoa. Metsissä asuu myös muita olentoja, joista kaikki eivät ole aina ystävällisiä. Siinä missä kentaurit ja pegasokset jättävät rauhaan, saattavat nagat ja ihmissudet hyökätä kimppuun. Susia tulisi yleensä välttää, sillä vaikka näkisi yhden yksinäisen, tällä on yleensä lähettyvillä lauma muita.
Tallin lohikäärmeet saattavat lentää joskus jopa kymmeniä kilometrejä, jotkut jopa yli sata kilometriä kauas tallista. Pelialueina löytyy monenmoista erilaista aluetta. Aavikoita, metsää, tundraa, kivikoita, puroja, koskia, merta, tasankoa, jättiläispuumetsiä.. Kaikenlaista siis löytyy. Mikäli ne eivät riittäneet pelityspaikkoina, etkä löydä itsellesi millään sopivaa, voit tietysti pyytää uudenlaista pelityspaikkaa. Ideoita otetaan vastaan, lähetä vaikka minulle yksityispostilla tai kirjoita keskustelupalstalle viestiä siitä.
Jos on kysyttävää, kysykää mieluusti keskustelupalstalla tai muualla asiallisessa paikassa.
Tallin lohikäärmeet saattavat lentää joskus jopa kymmeniä kilometrejä, jotkut jopa yli sata kilometriä kauas tallista. Pelialueina löytyy monenmoista erilaista aluetta. Aavikoita, metsää, tundraa, kivikoita, puroja, koskia, merta, tasankoa, jättiläispuumetsiä.. Kaikenlaista siis löytyy. Mikäli ne eivät riittäneet pelityspaikkoina, etkä löydä itsellesi millään sopivaa, voit tietysti pyytää uudenlaista pelityspaikkaa. Ideoita otetaan vastaan, lähetä vaikka minulle yksityispostilla tai kirjoita keskustelupalstalle viestiä siitä.
Jos on kysyttävää, kysykää mieluusti keskustelupalstalla tai muualla asiallisessa paikassa.